wycieklo-ponad-17-milionow-hasel-polskich-internautow-mozesz-sprawdzic-czy-nie-ma-wsrod-nich-twoich (moje oczywiście są, ale jakoś mnie to nie dziwi)

http://natemat.pl/214313,wycieklo-ponad-17-milionow-hasel-polskich-internautow-mozesz-sprawdzic-czy-nie-ma-wsrod-nich-twoich

Przydarzyła mi się sytuacja, w której po wielu tygodniach dowiedziałam się, że nie odpisywałam na maile dotyczące tłumaczeń. Spędzam całe dnie przed komputerem, mając oba maile (prywatny na Gmailu oraz firmowy) otwarte, dlatego wydało mi się  bardzo dziwnym, iż by mi coś umknęło.

Ale w przeszłości zdarzyła mi się sytuacja, w której partner mojej przyjaciółki włamał mi się na konto na Facebooku i przez trzy lata czytał moją prywatną korespondencję, o czym dowiedziałam się, kiedy ona mi o tym powiedziała oskarżycielskim tonem. Teoretycznie mógł z mojego konta pisać coś do ludzi, kopiować wiadomości, rozsyłać coś, nie wiem, podejmować jakiekolwiek działania w moim imieniu z tego konta pod moim nazwiskiem i nawet bym o tym nie wiedziała.

Wczoraj mój mąż znalazł mój adres na liście takich, do których hasła wyciekły.

Czy poza ewentualnym czytaniem mojej korespondencji, ktoś o skłonnościach manipulacyjnych coś wysyłał z mojego konta, podejmował jakieś działania?

Nie dowiem się pewnie.

Ale teraz odrobinę dziwną kwestią wydają mi się tamte maile dotyczące tłumaczeń, których nawet nie widziałam.

W związku z tym, kasuję konto na Gmailu.

Pozostawiam tylko konto firmowe biuro@success-jezyki.pl

oraz numer telefonu: 660 668 958

 

 

Leave a Reply

